אופניים משודרגות בטירוף. מבוססות על רייז רמה 3. שנת 2010. היו אצלי בתור זוג שני ובקושי נרכבו. פול XTR, שיפטרים, מעצורים, מעביר קדמי ואחורי, גלגלים+נבות, קסטה... מוט כסא של תומפסון עלית, מזלג קרבון לפטי PBR, בולם אחורי פוקס RP2, קראנק הולוגרם SI בסטאנדרט BB30, כידון קרבון של FSA, צמיגים חדשים אפס קילומטר של מקסיס. משקל האופניים כולל פדלים הוא 11.7 קילו. האופניים שמורות מאוד, וכמעט ללא סריטות.