אופנים מעולים ,שימשו אותי כשנתיים בטיריאטלונים ולא נופלות ואף עולות על הרבה אופני נג"ש שעולות פי 2 ו-3 , מזלג קדמי ואחורי קרבון הילוכים אולטגרה גלגלים פולקרום ,גמיש בקטנה. נרכשו מארץ לוין לפני שנתיים בדיוק ב-11,500 ש"ח (יש קבלות) ,ימכרו ללא פדלים ומתקני הבקבוק מאחורה , אבל עם מתקן בקבוק לשלדה.