האופניים במצב חדש!! גלגלים חזקים בטירוף של פרירייד דאונהיל בולם מוניטו סטאנס בלאנט אל תקשיבו למה שאומרים זה בולם ממש טוב 130 מלימטר יש גריפים חדשים ננעלים צמיג אחורי חדש maxiss holy roller עבר רכיבה אחת של חצי שעה צמיג קידמי maxxis minion אופני במצב ממש טוב בולם עובד חלק הילוכים עובדים חלק אלה הילוכי deore lx אין שחרורים בקראנקים ובנאבות מעצורים של shimano deore והידית של הברקס הקידמי טיפה עקומה אבל לא מרגישים את זה בקיצור אופניים ממש ממש טובות במחיר נמוך אופניים חזקות מאוד מתאימות לדירט גאמפ ואורבן מתאימות למתחילים ומתקדמים אני לא יורד במחיר כי יש גריפים וצמיג אחורי חדש שעלו לי 320 שקל וגם זה מחיר כבר נמוך מאוד
אפשר ליצור איתי קשר בפלאפון אימייל או בהודעות פה באתר בתמונה הם בלי הגריפים והצמיג האחורי החדש אבל הם מגיעות איתם והקסדה ברקע לא למכירה!!! |
פרטים |