קניתי שילדה והרכבתי אופניים, בסופו של תהליך התברר לי שאני לא מתחבר לשלדה כיוון שהיא גדולה לי מדי השלדה נקנתה באפריל 2011 (יש קבלה) והורכבו עליה החלקים הבאים: גלגלים Bontrager Duster TLR ציר 15 בולמים של פוקס קדמי כרגע מכוון ל 120 אפשר להוריד ל 100 ברקסים Avid elixier CR קראנק XT 3*10 שיפטרים ומעבירים SLX 3*10 מוט האוכף שבתמונה חדש לגמרי ויימכר בתוספת תשלום בשילדה דנט קטן בדאון טיוב, קוסמטי בלבד. לשאלות והבהרות אתם מוזמנים להתקשר גמיש!
|
פרטים |