למכירה! אופניים מעולה! מצוינות לAM אגרסיבי. באמת שכואב לי למכור אותם, על האופניים חלקים מיובאים מי חו"ל ואמינים וחזקים ! קצת מפרט: נבות פורמולה, מאביר X-7 צמיגים מקסיס לא שחוקים מידיי כיסא WTB נוחחח! , ומי שרוצה עוד פרטים מוזמן להתקשר אופניים לא עברו רכיבות אגרסיביות , אני רוכב על-הם חצי שנה ונהנתי מי כל רגע (מוכר למעבר לסגנון אחר) אני מוכן להתגמש אבל לא לרצוח אותי.. מוכר גם בשבת וחגים מצב תכני מעולה! אתה מוזמן לבוא לנסות!!! אני גר ליד אשדוד היום יום כל שעה רק לבוא-לרכב-ולהנות! :) |
פרטים |