| שילדה מדימה עם מהלך של6.7" שנת 09 שניבנת לפני כחצי שנה עם החלקים הכי טובים והכי אמינים שיש! חברים רכבתי על הרבה דברים טובים לפני זה וזה הכי טוב שאני מכיר!! מפרט: גלגלים חדשים חישוקים סיקספק קמיקזה על נאבות של הופ ושפיצים של ספים גלגלים קלילים וחזקים מאד ברקסים שימנו סיינט 4 פיסטון חדשים הברקס הכי אמין והכי חזק שיש! קרנקslx פדאלים וולגו עם ניתים כחולים מערכת הילוכים סראם x7 ציין גייד של e13 עם ברגים כחולים על הגלגל שיניים( יש גלגל שיניים אחד עם32 שיניים) בולם קידמי מרזוקי 66 עם מערכת eta ו rc2. עם מהלך 180 מ" מ הבולם הזה זה הבולם הכי טוב שיש בדוק עברתי על כל מה שקיים בולם אחוריdhx3 קפיץ אחרי טיפול ושידרוג אצל שיפ כידון סאנליין עם הגריפים כחולים של סופרסטר משהו טוב מאנגליה בקיצור אלה אופניים יפיפיות מושקעות ושמורות בטרוף אין מה לתקן או להחליף הכל במצב מעולה כואב לי למכור אותם אבל אני פורש והם פשוט יושבות בבית ומלכות לרוכב טוב שינצל אותם כי עם אופניים כאלה אפשר לעשות הכול מחיר בן שמן פארק קנדה וכדומה ועד מסלולי הדאון היל בארץ אפשר לקנות איתם את כל שאר הציוד לפרטים הכי טוב להתקשר ולדבר |
פרטים |