האופניים היו אצלי כשנה הם במצב טוב יש עליהם קצת שריטות מהקפצות בלבד לאופניים אין דנטים אין סדקים או שברים למיניהם
לאופניים הוחלף הבולם הקידמי לבולם מרזוקי 66 שהוא 170מ"מ במקום בולם 150מ"מ ופחות טוב
בולם אחורי FOX DHX 3 במצב טוב כבר טיפול לפני חודש וקצת
גלגלים של סינגל טרק סאן רימס
אוכף חדש ונוח
שרשרת חדשה וקסטה חדשה שהוחלפו לפני חודש
מעביר סראם X7
ברקסים הייז ניין
האופניים לא עברו שום דבר שיכול לגרום נזק כי רכבתי איתם רכיבות רגועות ולא DH האופניים במצב ממש טוב עובדות מצוין ועברו טיפול כללי לפני חודש וקצת
גמיש במחיר |
פרטים |