בולם קדמי:Fox 100-120-140m"m עובד מדהים ! ברקסים: Shimano גלגלים: אחורי WTB קדמי זה WTB קראנק: Truvative מעביר אחורי: Sram x9 שיפטר: Sram x5 כידון: DB צמיגים: MAXXIS HighRoller
האופניים עברו צביעה הושקעה בהם יותר מ 12 אלף שקל ( תלכו למצמן בילו תגידו להם מתו בן ציון תראו מה הם יגידו לכם .. , האופניים שמורות השלדה שלהם היא ספישל לא כמו הרגילות ) נמכר עקב מהוור סגנון רכיבה
פרטים
מודעות נוספות של אופק מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)