קומנסל אבסולוט במצב נדיר מבקש כלום כסף כי חסר לי כלום כסף בישביל שיכוך מלא גריפים odi בולם מרזוקי דרטגאמפר 4 כיסא sdg עם המערכת המיוחדת צמיגיי מקסיס רולר במצב מצויין (רק נקנו) והאופניים שנת 2008 אבל נקנו בשנת2010 בסוף השנה (חדשות מקופסא) צייןגייד truvativ ברקסים avid עם רוטורים 160 הגה 360 שיפטר סראם x5 שילדת אלומיניום מיוחדת (כרומולי) לעוד פרטים תתקשו גמיש אבל לא בלרינה