נקנו לפני כ-4 חודשים בRECYCLE (קנונדייל ישראל) בת"א. עלו כ-2900 ש"ח, רכבתי עליהם XC קל לא שחטתי אותם..שריטות קלות על השלדה (קוסמטיות בלבד!) מפרט: בולם קדמי:100 מ"מ RST GILA PRO TNL (נעילה+ריבאונד). חישוקים : ALEX DC 4.5 צמיגים יחסית חדשים נקנו לפני חודש KENDA KADRE 2.35 מעביר קדמי SHIMANO ACERA מעביר אחורי SHIMANO ALIVIO כידון CANNONDALE C4 RISER עם רייז גבוה,אחיזה מצויינת. מעצורים PROMAX MECHANICAL DISK פדלים חדשים נקנו לפני פחות משבוע כמעט ולא נרכבו הקונה יקבל גם זוג צמיגים שהחלפתי אותם בנוכחיים : schwalbe RAPID ROB 2.10 עברו טיפול מקיף לפני כשבועיים. זמין בכל ימות השבוע רק לבוא לראות ולקחת :)
|
פרטים |