למכירה קונה סטינקי דה לוקס שנת 2007 . האופניים בבעלותי כשלוש וחצי שנים נרכבו בשנה וחצי הראשונה ומאז שוכבות במחסן . בולם קידמי 66RC הכולל ריבאונד וקומפריישן , בולם אחורי פוקס DHX4 , גלגל אחורי דא בומב קידמי MTX . צמיגים מקסיס מיניון מעביר שימאנו XT ועוד .. הכל עובד במקום ללא חופשים וללא סדקים .. במצב מעולה .