| בצער רב וביגון..אני מוכר את היפות שלי .. אופניים חדשות לגמרי ללא שריטה. כנראה לא הלך לנו ביחד וחסר לי קצת כסף לאוטו... מוכר גם את כל הציוד שהוא הדה בסט של הביוקר ..כולל הכל ממש הכל לרכיבה !!נעלים חדשות של שימנו תיק דוטר קסדה FOX כלי ניקוי ספידומטר הכל של החברות הכי טובות שיש משאבה P7 פנס פנס ראש גם הכל הכל!!!חדששש פול XT ברקסים 2012 קסטה שרשרת קראנק פדלים הילוכים מעביר אחורי וקדמיהכל XT מוט של KS שהוחלף לצבע כחול צמיגים קרוסמרק חדשים לגמרי בולמים פוקס 2011 ספידומטר אופציה לשאר הציוד במחירי רצפה |
פרטים |