אופניים משנת 2010. דגם נומד 2. בשימוש מזדמן כשנתיים (בעיקר רוכב על הזוג השני שלי). בולם TALAS 36. גלגלי CROSSMAX SX. ברקסים MAGURA. קראנק חדש XTR. שאר המכלולים XT. בולם ומיסבים טופלו לאחרונה כולל בושינגים. בקיצור, אחד מדגמי האופניים הטובים ביותר למבינים. שימו לב האופניים יגיעו עם מוט כיסא רגיל!