ז"ק אגרסיבי משודרגות מאוד:
קראנק: דאור חלול חדש אוכף: WTB pure v חדש פדאלים: פלאטים רחבים של kona בצבע לבן כידון: answer protaper 690mm צמיגים: Maxxis high roller חדשים סטם: Spank 50mm לבן באשגארד: פילו חדש
כל החלקים הנ"ל חדשים לגמרי, שדרגתי את האופניים מאוד אך בקושי רכבתי עליהם, עקב פציעת גב וברכיים. רובם לא ראו שטח אפילו פעם אחת. לפני הפציעה החזקתי שלושה זוגות אופניים, וזה הזוג היחיד שהתעקשתי לא למכור עד עכשיו, רק בשביל הסיכוי שאחזור לרכיבה. אלה ללא ספק האופניים הכי טובים שהיו לי, ואני מוכר אותם במחיר של אופני כניסה, אחרי שעברה כבר שנה וחצי מהפציעה.
בנוסף: ברקסים דיסק הידראוליים, חישוקי WTB allmountain ללא שמיניות. בולם קדמי 120mm של Raidon.
הקונה יקבל גם קסדה, פנימית, משאבה, דגריזר, מפתחות אלן וכו'.
נא להתקשר רק בשעות הערב, ורק אם אתם רציניים.
אני מראשל"צ, עידו |
פרטים |