אופני X7 2009 במצב טוב, נמכרות עקב צבא וחוסר שימוש, יושבות בבית כבר כמה חודשים ללא שימוש. מפרט: בולם קידמי: manitou stance 170 mm בולם אחורי: fox vanilla R מעביר אחורי וקידמי : SRAM X7 ברקס קידמי: HAYAS 9 ברקס אחורי חדש: shimano 445 לא נעשה בו שימוש כמעט בכלל חישוקים:505 של SUNRISE עם צמיגים מקוריים של KENDA האופנים באמת במצב טוב מחפשות בעל אוהב וחם חדש