אופניים קרביות לפנים שלך! מחיר בהמשך...
האופניים עצמן מידה 17 אינצ', שזה S\M ברוב החברות.
שוקלות 11.4 ק"ג שזה אחלה של משקל לשלדת אלומיניום. האופניים עצמם על מצב קרבי עכשיו ומורכבים עליהם גלגלי קצה ביבוא אישי ששוקלים קילו מאתיים בלבד. האופניים במצב מצוין, מטופלות ושמורות, עברו טיפול כולל לפני כמה ימים שכולל ברקסים חדשים וגם הם מורכבים עם טיובלס עם חומר בשני הגלגלים. אני אישית לא ראיתי עוד שלדה כזאת בארץ...שלדה עם גאומטריה מדהימה ונוחה להפליא...
ניתן לקנות גם ללא גלגלים בהורדה רצינית במחיר...
האופניים מצוידות בבולם רוקשוקס סיד RLT עם סטירר טיטניום קל במיוחד ועובד חלק ומדהים, שנת 2011. גלגלים מהקלים בעולם, מכונת קרב, מסתובבים ולא עוצרים ;), עם חישוקי טיובלס שניתן להקפיץ איתם טיובלס בבית בקלי קלות, הם מורכבים מהחברות המובילות בתחום: NoTubes ,DT SWISS וAmerican Classic. מורכבים עליהם צמיגי בונטרגר XR1 במצב מצוין. מערכת הילוכים שימנו דאור 2011 במצב טוב מאוד. ברקסים הידראוליים חדשים שימנו 445. מערכת היגוי ושליטה עם חלקים של ריצ'י ווארלד קאפ(מוט כיסא קל מאודד) וכידון ABR. ניתן לקנות את הגלגלים בנפרד מי שרוצה. מחיר בלי גלגלים 3500 ש"ח, עם גלגלים 6000 ש"ח.
עם האופניים יגיעו 4 שפיצים ספייר של דיטי רבולושן כמו שעל הגלגלים עכשיו.
מת למכור! אשמח לדבר עם כל אחד.. התמונות באתר באיכות די גרועה והיא משקפת אפילו חצי מהיופי של האופניים. אני יכול לשלוח למייל למי שרוצה כמה תמונות של האופניים באיכות הרבה יותר טובה. |
פרטים |