מוכר את האופניים מידה Long גלגלים wtb על נאבות qoad בולם קדמי בוס אידיאל רייר אחורי אלקה חזר מטיפול ועדיין לא נרכב מייסבים חדשים ברקסים וקראנק סיינט מעביר ושיפטר xt שרשרת וקסטה חדשים יש שריטות אבל אין דנטים או סדקים מעוניין בהחלפה על אופני am באותה רמה אם אני לא עונה תשלחו SMS