אופניים הכי פצצה שיש ! רכבתי איתם בבן שמן, יער עופר, פארק קנדה ! AM קל ומשמשות בעיקרון ל XC בשלדה אין סדקים, המידה היא M-18 והיא 43 ס''מ מהכיסא לסטם . בולם קדמי : 100 מ''מ st כידון: BAZOOKA DA BOMB סטם: 45 מ''מ גלגל אחורי: BONTRAGER קדמי: UMF צמיגים: bontrager אפשרות ל MAXXIS MINION תמורת 260 ש''ח לשניהם, מעולם לא נרכבו . גריפים: ODI לעוד מפרט אפשר להתקשר, אני מאזור פתח תקווה . אופניים באמת פצצה ! ניתן לקבל את האופניים במחיר שונה עם מפרט קצת שונה גמיש במחיר לריצניים להתקשר מ 3 עד 10
|
פרטים |