אופניים במצב חדש מושלם ללא שריטה מעולם לא רכבתי בשטח , השקעתי 5000 ש"ח ב - גלגלי ZTR ARCH NO TUBES + צמיגי NO TUBES THE CROW + כידון ומוט כסא מקרבון , 30 הילוכים קראנק + שיפטרים SLX , מעביר אחורי XT . מגן שלדה מקרבון , בולמי FOX כולל נעילות , נאבות קדמי PRO 2 אחורית FORMULA אדומות , גלגלי שיניים של קראנק הוחלפו ל XT 48 - 36 - 22 , לטובת מהירות , שוב מצב חדש חדש , מעצורים ELIXIR 5 . רק מי שמבין , בנות שנה מודל 2012. יש אפשרות להחלפה על זנב קשיח רק 29 |
פרטים |