אופני ktm bark 30 נקנו לפני חצי שנה ביוני שוקלות פחות מ 14 קילו מעביר אחורי xt חדש לא נרכב מילימטר קלאץ. הדגם xt הטוב ביותר. מעביר קדמי slx שיפטרים slx גלגלים אחורי da bomb גלגל מצויין חזק וקל על נאבה syncross (לא בתמונה ) גלגל קדמי mavic 321 על נאבה syncross בולם rock shox sektor rl 150-110עובד מדהים . בולם אחורי rp2 ברקסים שימנו m575 אחרי בליד צמיגים מקסיס אחורי טיובלס פדאלים wellego פלאטים כבלים קסטה xt והד סט ריצי' פרו חדשים לגמרי אחרי 3-4 רכיבות
האופניים שמורות בקנאות כל שבועיים היו בטיפול. אחרי טיפול בולם ומטלה. גמיש במחיר מוכר רק בגלל בעיות גב שלא מאפשרות רכיבה יותר,
נ.ב התמונה צילמה ביום שקניתי את האופניים לתמונה עדכנית יותר להתקשר אלי |
פרטים |