טוב אז מוכר את האופניים המטורפות שלי במצב מצוין וחדש חדש מאוד מאוד ! ומטופלות באופן קבוע ! שום דבר לא נחסך מהם מפרט:בולם קדמי boxxer team עובד מצוין. בולם אחורי DHX5 עבר טיפול ולא נרכב עדין ! מרגיש טוב מאוד ! קראנק XT אין חופשים או כול דבר אחר ! מעביר אחורי XT במצב מצוין ! ברקסים avid juicy 3 עברו בליד ורפידות ולא נרכבו עוצרים בכול מצב !! כידון חדש funn fatboy אין סריטות ואין כלום ! סטם אינטגרלי של funn חדש לסיכום אופנים באמת מצוינות שבקושי נרכבו מוכר עקב השתדרגות. דן דורון יורד את מצדה עם הizimu (אותו אופן, צבע שונה): http://www.youtube.com/watch?v=DKbN0JykIr0 |
פרטים |