אפנים מודל 2010 שהיו בתצוגה בארה'ב. חדשות! מבנה השילדה הוא עדיין של הדגם הקודם מ2009. במהלך 2010 שינו צורה. קניתי והבאתי אותם מארה'ב.רכבתי עליהם 5 פעמים וזה לא עושה לי כזה הבדל לעומת ה 26. לא סיבה להחזיק עוד זוג אופניים בבית. כך שבניגוד לזרם הכללי אני חוזר ל 26". מפרט משובח. מי שמעונין יקבל אופניים חדשים ב 60% של מחיר כאלו חדשות. למי שמעונין אשלח פירוט מלא של האיבזור בדוא'ל.
פרטים
מודעות נוספות של מיקי מיקום בארץ:
הכרמל וחוף הכרמל
(לפי הרישום לאתר)