דגם 2008 קניתי חדשים ב 2010 עלו כ 3000 שקל. מידה מדיום או 54 סמ מתאים לרוכב 175 או יותר. שלדה אלומיניום מזלג קרבון חלקי שימאנו בסיסיים. שימשו אותי בתור אופני כניסה (לאחר פציעות מרכיבת שטח) בעיקר כאופני ראש ציפור. האופניים שמורים למטופלים ובמצב מעולה. כל החלקים המקוריים למעט צמיגים. פרטים ומפרט פה http://evilgeniusmind.blogspot.co.il/2008/07/giant-ocr-3.html ופה http://www.giant-bicycles.com/en-in/bikes/road/1458/29780/#geometry |
פרטים |