אופני 29 אינץ', נרכשו בינואר 2013 ונמכרות עקב מעבר לז"ק. האופניים במצב חדש,ללא שום שריטה (רק מעט לכלוך). משולש קדמי קרבון,אחורי אלומיניום. שדרוגים: גלגלים-Fulcrum Red Metal 29XL שווי סט כזה בארץ 4500 ש"ח. צמיגים-Maxxis Ardent LUST מקדימה וMaxxis Crossmark LUST מאחורה,טיובלס מקורי. קראנק-שודרג לקראנק SRAM X0. שווי הקראנק בארץ 3500 ש"ח.