אופניים במרמה ממש גבוה !! מוכר בגלל שאני כמעט ולא משתמש בהם, סתם שוכבות במחסן מחכות שמישהו ירכב עליהם !!
בולם קדמי : טוטם 180 אחורי : dhx 4 מעביר : X7 שיפטר : X5 ברקסים: מגורה לואיס גלגלים: MTX39/Dt swiss כידון: funn fatboy הדסט: CANE SREECK ציין גאד ובאש גראד: KCNC הרפידות קדמיות חדשות !! צמיגי מקסיס מניול במצב מצויין !! אין דנטים / חופשיים או מכות לעוד פרטים ניתן לפנות אליי בפלא' מ5 -12 בלילה כולל שבתות .. (זמין גם בוואטאפ) גמיש לרציניים! לא לבלבל את השכל ! **יש אפשרות להחליף על שיכוח מלא ברמה דומה** ** לא עונה באתר או באימייל !!** בנוסף מוכר קסדת פול פייס ומגיני רגליים .. פרטים בפרטי לתמונה נוספת : http://sizmedia.com/my.php?i=woy2hdvxyjnh.jpg ניתן גם לפנות אליי בפייסבוק Yaniv Golinder |
פרטים |