אהובתי מוצעת למכירה :( עקב מידה קטנה מוכר אופניים פצצה ששימשו אותי שנה וחצי ואני יכול להגיד שרק תהנו איתם! + גמיש כמו בלרינה גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/talorenfr מפרט: שילדה: kona supreme operator 2012 בת חצי שנה בולם קידמי:fox 40 rc2 fit 2011 רגליים תחתונות 2012 בולם אחורי: 2011 fox van r חישוקים : mtx33 חזקים בטירוף 2011 נאבות: sun ringle 2011 צמיגים : wtb dissent (אחורי 2.3 קידמי 2.5) 2012/2013 ברסים: avid code r 2011 שיפטר : sram x9 2013 מעביר : sram x7 2013 כידון:sixpack milenium 750 2012 סטם: kore אינטגרלי 2011 כיסא:san marco 2012 מוט כיסא: pro 2012 צייןגייד: blackspire 2012 פדלים: nukeproof 2012 שרשרת: shimano 2013 |
פרטים |