אופניים חדשות במצב מצויין
מערכת הילוכים - שיפטרים slx מעביר אחורי xt קלאץ ( 10*3) וקסטה xt הכל בן 3 חודשים
גלגלים - חישוק אחורי דא בומב וקדמי מאביק 321 על נאבות סינקרוס שהם מהנאבות היותר טובות שרכבתי עליהם מתגלגלות בצורה מדהימה
בולמים - קדמי רוקשוקס סקטור + mission control עובד מדהים, אחורי פוקס
ברקסים xt בני שלושה חודשים נקנו עם המערכת
כידון רייספיס אטלס מקוצר ל 740 (כידון בשוויות כמעט 400 שקל ) סטם של קור (בשווי 300 שקל )
אופניים במצב מכני מושלם - אין תקלות לבוא ולקחת - כל מי שמעוניין זמין בטלפון כל יום אחרי 1 ועונה להודעות באתר |
פרטים |