שנת 2011.האופניים נקנו לפני בערך שלושה חודשים ונרכבו מספר פעמים בלבד.סטם של חברת fireeye בולם קדמי 160ממ קפיץ של רוקשוקס, טיובלס, כידון 785 של sixpack, שתי הרוטורים הוחלפו ל203ממ.הקונה יקבל סט רפידות גם קדמי וגם אחורי.התמונה היא לפני כל השינויים אני יעדכן תמונה בהקדם.