שלום חברים.. ktm race 2.29 2012 זנב קשיח גלגלי 29 . אופניים חדשות עברו רכיבות ספורות.לפני מס ימים (4.7) החלפתי צמיגים לwtb + החלפה לטיובלס ( הצמיגים עברו רכיבה אחת ועלות ההחלפה עמדה על כ 600 שח) אופניים מרשימות ועובדות חלק. קלות מאד (12 קג). מוכר אותן עקב חוסר התאמה לצרכי. כיום גר בבאר שבע , עובד במרכז ונוסע לצפון מידי שבועיים. בולם ROK SHOX 100 מעביר אחורי XT מעביר קדמי SLX-E קראנק SLX חלול נין מצוא מפרט טכני באינטרנט או ביצירת קשר |
פרטים |