| אופניים במצב חדש מאובזרות בחלקי קצה מעביר אחורי קראנק וברקסים xt 2013 (המעביר קלאץ) נקנו לפני 3 שבועות צמיגים maxxis בני שבועיים, נאבות סינקרוס ,בולם קידמי rockshox sektor מתכוונן 150 - 110 עבר טיפול לפני שבועיים , בולם אחורי fox rp2 עבר טיפול באותו זמן כמו הקדמי לפני שבועיים , כידון רייספייס אטלס שנקנה ב350 שקל וסטם קור נקנה ב300 שקל (נקנו לפני חודש הכידון קוצר ל 740) , כיסא wtb rocket v slt עשוי טיטניום נוח בטירוף בשווי 800 שקל , חישוק אחורי dabomb וקדמי mavic , גריפים tld בחודש האחרון הושקעו עליהם 4000 שקל ועכשיו הם נמצאים במצב הכי טוב שהאופניים האלו יכולים להיות . כל הקודם זוכה |
פרטים |