Kona Phd 2011 מערכות שימנו 105 ואולטגרה, קרנק של FSA וגלגלים של מאוויק + צמיג חדש אחורי שנקנה לפני יומיים.אופניים הייבריד מהטובות שיש בשוק, רוכב איתם כביש בראש ציפור ללא בעיות. נקנו לפני כמה חודשים במצב ממש טוב, פשוט רוצה לעבור לכביש.
פרטים
מודעות נוספות של עמית מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)