נורקו fluid lx שנת 2012 משודרגות. האופניים בנות שנה במצב טוב- יש קצת שריטות (אין דנטים).האופניים מטופלות בקביעות במצמן בילו. בולם קדמי rockshox sektor tk 140 אוויר. בולם אחורי rockshox monarch rt3 אחרי טיפול מערכת הילוכים SLX. 1X10 עם צ'יין גייד DMR בן שבועיים ופלטה 32 שיניים חדשה גלגלי Sun Ringle Inferno 25 על נאבות פורמולה מעצורי Shimano 445 אחרי בלידינג וזוג רפידות בנות שבועיים רוטור אחורי חדש בן שבועיים פדלים wellgo b117,סטם קצר של Norco וכידון kore torsion רוחב 760 אדום.גריפים של ODI.צמיגי onza ibex fr חדשים נרכבו פעם אחת גמיש קצת,לא לבלבלני שכל. עדיף להשאיר הודעה באתר/sms. |
פרטים |