| אופניים במצב חדש מאובזרות בחלקי קצה מעביר אחוריxt 2013 (המעביר קלאץ) נקנה לפני חודש ברקסים (לא כמו בתמונה) וקראנק שימאנו, צמיגים maxxis בני שבועיים, נאבות סינקרוס ,בולם קידמי rockshox sektor מתכוונן 150 - 110 עבר טיפול לפני שבועיים , בולם אחורי fox rp2 עבר טיפול באותו זמן כמו הקדמי לפני שבועיים , כידון רייספייס אטלס שנקנה ב350 שקל וסטם קור נקנה ב300 שקל (נקנו לפני חודש הכידון קוצר ל 740) , כיסא wtb rocket v slt עשוי טיטניום נוח בטירוף בשווי 600 שקל , חישוק אחורי dabomb וקדמי mavic , גריפים tld בחודש האחרון הושקעו עליהם 2500 שקל ועכשיו הם נמצאים במצב הכי טוב שהאופניים האלו יכולים להיות . מוכר עקב שינוי סגנון רכיבה, גמיש חייב למכור |
פרטים |