אופניים מדהימות בקושי נרכבו , נקנו בסוף 2012 עברו טיפול כל שלושה חודשים כאשר נרכבו במשך שנה אחת . מפרט : בולם אחורי : FOX DHX RC4 (בולם ברמה הכי גבוה שיש) בולם קדמי : BOMBER RC3 בולם מעולה צ'יין גאיד : E13 בן הטובים בשוק כידון : רנטל 10 מ"מ רייז (באורך 780, לא קוצר) סטם : ניוק פרוף אינטגרלי צהוב מדהים! מעביר אחורי : SRAM X9 עובד חלק
האופניים טופלו בחום ונרכבו באהבה ! מעט גמיש במחיר.