אופניים ברמה מאוד גבוהה במחיר של אופני כניסה לתחום, האופניים יד ראשונה כמובן מטופלות בזמן נקנו במרץ 2012 שימוש של רכיבה בשבוע, מוריד 100 ש"ח על כל שריטה אם תמצא, מפרט בולם קדמי 120 רוקשוקס, בלמים פורמולה rx גלגלים dtswiss 1800 הילוכים xt, מתנה למי שיקנה זוג צמיגים חדשים בעלות 300 ש"ח. האופניים ימכרו ללא הקליטים כמובן.