למכירה! אופניים טרנזיישן בלנייסייד 2010 אופניים שמורות ביותר בתמונה רואים את הגלגל הקידמי מפורק כי החלפתי חישוק ועוד לא הרכבתי את החדש הילוכים סרם 7 קניתי לא מזמו חצי שנה בערך מעצורים אלקסיר 7 2014 גם אותם לא מזמנן קניתי קראנק SLX חזק ביותר אני ממש אוהב אותו מותחן חדש בן חודש של blackspire נאבות רבולושן 32 חישוק אחורי רבולשיין 32 קידמי HALO חדש נקנה 28.4 יש מצב שאני מוכר בלי האוכף כי אני ממש ממש אוהב אותו ואני לא מוצא עוד כאלה ואם אני מוכר בלי אני אביא אחרי יומים שלושה אחד אחר בולם קידמי ערב טיפול לפני 3 חודשים אצל קובי (בן אדם זהב) כידון אפן 750 עיצוב יפיפה כל שאר השאלות אפשרת להתקשר או לשלוח הודעה
|
פרטים |