טול בוי, אופני 29 מרתון/ טרייל מס 1 בשוק היום. נקנו במצמן בארץ לפני שנתיים ב 20 אלף שקלים. האופניים שנת 2012, פחות מ 150 שעות. קיט XT מלא (קראנק, ברקסים, פדלים, מעבירים....) + הסבה ל 1X10 כולל מעביר אחורי עם קלאץ' (ימסרו גלגלי השנייים, המעבירים והשיפטר המקוריים, קידמי + אחורי XT ) גלגלי מוויק TM719 ישרים פלס ללא דנטים על נאבות של Hope Pro 2 EVO, צמיגים Maxis Ardent LUST חדשים לחלוטין. טיובלס כמובן. הגלגלים נבנו עם השפיצים האיכותיים ביותר ע"י שרון תרשיש לפני חצי שנה מוט כסא רוק שוקס ריברב עם שלט עובד חלק כמו ביום שהוא נרכש. קסטה XT ושרשרת XT חדשים (הקיט הזה לבד עולה כמעט 800 שקלים) בולמי FOX rp23 ו FOX Factory series 120 RLC קשימה (הבולמים היקרים ביותר של פוקס) באר 760 של RafeFace SIXC Carbon, סטם Easton EA70 האופניים במידת XL שב סנטה קרוז זה 20 אינץ' (מוט כסא) ומקביל ל Large של אחרים (יש להם גם XXL לאפניים האלו) מומלצים מ 184 לפי האתר של סנטה קרוז. האופניים מתוחזקים ברמה הגבוה ביותר, אחרי טיפול בולמים מלא בסינגל טרק לשני הבולמים, טיפול מיסבים ובלידינג למוט כסא. פשוט לעלות ולרכב עוד 150 שעות בלי שום תחזוקה בשקט מוחלט.
|
פרטים |