GIANT ANTHEM X 29, MADIUM, שנת 2012. השילדה ניקנתה בחנות היבואן ועליה הורכבו רכיבי קצה שניקנו לחוד : בולם פוקס 32 29 אינץ קאשימה (כרגע 100 ממ, ניתן להסבה ל120 או 80), אחורי פוקס RP23, קראנק סראם קרבון XX, קסטה 11-36 XTR, מעביר אחורי XTR, מעביר קדמי XX, מעצורים חדשים לגמרי AVID R, מעבירי הילוכים XTR, חישוקים נו-טיובס ARCH לבנים עם נאבות של HOPE PRO (הגלגלים ניבנו בבנייה אישית ע"י בונה מקצועי), צמיגי מקסיס איגנייטור טיובלס עם חומר חדשים לגמרי (2 רכיבות), מוט כסא תומסון, אוכף פיזיק גובי, כידון קרבון קליל FSA, פדלים XTR, צריך להמשיך ???????!! שני הבולמים עברו טיפול אצל אסף מ"שיפ" בינואר 2014, (יש קבלה ופירוט הטיפול, מאז לא נרכבו יותר מ-200 ק"מ), כל צירי המתלה עברו טיפול בחנות היבואן לפני כחודשיים. לכל מי שרואה את המודעה והתקציב שלו רלבנטי - ברור שאלה אופני חלומות גם היום רק בפחות מחצי מחיר, הורכבו עם הרבה אהבה ושילובי צבעים (לבן-שחור-אדום) שמורות להפליא, נרכבו קרוס קאנטרי בלבד ולא הרבה, שוקלות 12 ק"ג משקל רטוב (מוכן לשלוח תמונה על המשקל למי שירצה). מטופלות, משומנות, אין מה לשדרג, לצאת לשטח ומיד, !! המחיר - הוגן ביותר. יש מצב לגמישות למי שיהיה רציני, אנא, תחסכו ממני את המשא ומתן הטלפוני. (אינני מעוניין בהחלפות או טריידים משום שהאופניים נימכרים למימון פרוייקט אופני זנב קשיח). |
פרטים |