שילדה אנודייז של סנטה קרוז נומד 1 עם בולם DHX 5 של פוקס הוחלפו המחסבים לפניי 7 חודשים בעלות 350 שח אני רוכב לא אגרסבי רכתי איתם שבילים בגלל זה אני מוכר אותם האפניים עם הריתוך נרכבו כשנה ( היה רעש של סדק בגלל זה רותך לא בגלל שבר) השילדה עברה חיזוק עי רתך תעופתי באיזור העליון של הקורה לא מפריע לשום דבר(הכול בראש) ואני נותן אחריות אישית גם בכתב במידה ויהיה בעייה אני מחזיר את הכסף לזמן של שנה