שלדה שנת 2011 אבל הכל הוחלף. בולם קידמי 160 מ"מ בן 4 חודשים של X FUSION - מדהים מדהים. כמובן משיפ וכולל אחריות. בולם אחורי קפיץ DHXRC2 לאחר טיפול בשיפ. גלגלים בני שנה של ZTR FLOW EX קראנק SRAM קרבון ברקסים SHIMANO XT בני שנה מוט כיסא לאחר טיפול ובמצב מעולה. האופניים נצבעו באוקטובר 2014 לצבע המדהים הזה אז גם כל המיסבים חדשים. צמיג קונטיננטל חדש מהשבוע ומיניון קידמי בן 4 חודשים. בקיצור , אופניים מדהימים.
|
פרטים |