אופני שבילים 29" איכותיות ברמת האיבזור הגבוהה ביותר שיש ל GT להציע בשנתון 2013 (לא קרבון). רכשתי את האופניים לפני כשנה וחצי ורכבתי אתם מעט מאוד. מצב חדש. מתאימות למי שמחפש מהירות בשטח וגם בעיר\בכביש (לא מתאימות למי שמחפש רכיבת שטח אגרסיבית).
צבע לבן עם טרים אדום כולל נאבות בצבע אדום, חבק כיסא אדום, ידיות חדשות ועוד.