אופניים חדשות!! נקנו ממצמן תל אביב לפני כחודשיים. יש קבלות והכל. עשיתי תאונה ולפי המצב כרגע לא נראה שאוכל לרכוב בקרוב. האופניים עלו לי 26700. בולם rock shox reba sl גלגלים mavic crossmax st טיובלס. בולם אחורי fox ctd kashima חלקי הניע shimano xt. ועוד מלא חלקים טובים ואיכותיים. האופניים שוקלים 11.2 עם הכל כולל הכל עליהם.