אופניים במצב חדש ללא שריטות או דפיקות. נרכשו ב-2014 ונרכבו כשנה וחצי בלבד (פעמיים בשבוע בממוצע). מציאה אמיתית למביני עניין ולמי שרוצה אופניים במצב חדש ! בולם קדמי שודרג ויש לו אחריות עוד 10 חודשים. נעילות לבולמים מהכידון, בולמים 130 מ"מ מעביר אחורי וקרנק XT, צמיג אחורי חדש וקדמי כחדש. בלמים ושיפטרים SLX מהדור החדש. אפשרות לשינוי גאומטריית השלדה והתאמה לסגנון הרכיבה שלכם. מידה M.