אופני נג"ש מדהימות של ארגון 18 מדגם E-114 שנת 2010. מידה M (אני 1.77 מטר). מערכות: שימאנו אולטגרה קראנק 53/39 (אורך 172.5), קסטה 25/12. גלגלי אימון פשוטים של Xero. לא רכבתי על האופניים מעל ל-3 שנים עקב פציעה.
*מוכר גם גלגלי תחרות של ריינולס פרופיל 66 קידמי ואחורי. * ברשותי קובץ התאמת מידות של האופניים שעשיתי אצל רזניק