| סקוט ספארק מידה מדיום שנת 2011 , אופנים קלים 12 ק"ג . נרכבו ע"י אדם מבוגר כ-1000 ק"מ בשבילי 4X4 והם ממש כחדשים , שלדה נקיה ללא שריטות . בולם קדמי מניטו R7 אויר מהלך 110 ממ עם נעילה הרמטית , אחורי מניטו רדיום 110 ממ עם נעילה הרמטית , הילוכים שימנו XT , קרנק XTR , גלגלים סקוט TD24, מעצורים אויד 7 או שימנו חדשים בקופסא בתוספת 300 שח(יורכבו במעמד הקניה) . אופנים מדהימים ,לטעמי אופני ה XC הטובים ביותר שיצא לי לרכב עליהם . ללא אף רשרוש/חופש וללא צורך בהשקעה של שקל נוסף . מחיר סופי . |
פרטים |