מוכר את הביאנקי שלי מפאת חוסר שמוש ביאנקי אינפיניטו קלאסיות (דגם 2010 אני חושב), מפנקות ומהירות. (כן, אופניים זה נקבה!) מערכות פול אולטגרה, כיסא אדאמו ROAD חדש לחלוטין, גלגלי ספינרג'י קסיירו לייט בליידד (דגם חדש) חדשים, מחזיקי בקבוק מקורבנים.
פרטים
מודעות נוספות של טל מיקום בארץ:
יהודה ושומרון והסביבה
(לפי הרישום לאתר)