טרנזישן סקאוט במצב טוב עברו את כל הטיפולים, צמיגים חדשים, בולם אחורי חדש(הוחלף באחריות) הרבה שיפורים... מזלג pike, בולם אחורי רוק שוקס monarch, מוט כיסא Reverb, גלגלי טיובלס(האופניים טיובלס כרגע עם צמיגי מקסיס חדשים), שיפטר שימאנו xt, האופניים מגיעות עם שיפטר XT נוסף חדש בקופסא להחלפה, כידון וסטם משופרים, פדלים בצבע האופניים של רייספייס, גריפים שלERAGON בצבע האופניים. לעוד תמונות אפשר לשלוח ווצאפ |
פרטים |