אופני גראבל שנבנו ונצבעו (למי שיש חשש מוכן לעשות צילום רנגן על חשבון המתעניין אם יוצא תקין !), מדובר על מערכת סראם רד ופורס מכאנית, ברקסים מכאניים של trp צמיגים מקסיס כמו חדשים 40ממ. מה שכן הישיבה אגרסיבית עליהם המזלג חתוך עד למטה, כלומר אם יש לך קצת כרס לא בטוח האופניים בשבילך (:
פרטים
מודעות נוספות של מקס מיקום בארץ:
מישור החוף והשפלה
(לפי הרישום לאתר)