אופניים נהדרות. שרתו אותי נאמנה מס שנים עד שקניתי חשמלוקים. בכ-20 חודשים האחרונים, ללא שימוש. דרוש ניקוי שיפוץ קל והן חוזרת לקפץ ולהקפיץ, תענוג. השילדה, הבולמים, הכידון, מעבירי ההילוכים והמעצורים, כולם במצב טוב. לא חדש, אבל טוב. חסר מוט ואוכף. דוושה אחת לקליטים, השניה מעורבת. אשמח לקבל הצעות מחיר לקניה. אוכל להתפשר על מחיר הוגן שאקבל עבורן, להערכתי 800-1200 שח