***מכירה/החלפה*** ח ד ש ו ת .שנת 2008 דגם 60 SUB אופני זנב קשיח 3 חודשים,נוסע איתם כביש לעבודה(מוכר עקב מעבר לש"מ שטח). שילדת אלומיניום קלה. בולם קדמי RST GILA 100 מ"מ עם נעילה ,27 הילוכים DEORE של SHIMANO קדמי ואחורי, חישוקים ALEXRIM כפולים עם צמיגי שטח CST 2.1 עם חומר (ג'יפה). האופניים במידה "18 = M/L ,אני מוכן להחלפה עם תוספת כסף מצידי לש"מ עם אותה רמת אבזור.